Flag Counter


Pages

Wednesday, January 17, 2018

XIAOMI BOOTLOADER UNLOCK ျပဳလုပ္နည္း ႏွင့္ 50%Fail မျဖစ္ေအာင္လုပ္နည္း

XIAOMI BOOTLOADER UNLOCK ျပဳလုပ္နည္း ႏွင့္
50%Fail မျဖစ္ေအာင္လုပ္နည္း
************************************************************************************************

Mi account ရွိပီးသားဆိုရင္ေတာ့ မိမိ account ကိုဖုန္းထဲတြင္ sigin ၀င္လုိက္ပါ။

1 - Phone setting ထဲကို၀င္ပါ။Mi account ထဲကို ၀င္ေပးပါ။
2 - Others Ways To Sigin ကိုႏွိပ္ေပးပါ။
3 - E-mail နဲ႔ဖြင့္ထားသူမ်ားက email
      ဖုန္းနံပါတ္ျဖင့္ဖြင့္ထားသူမ်ားက ဖုန္းနံပါတ္ အေပၚအကြက္တြင္ထည့္ေပးပါ။
      ေအာက္အကြက္တြင္ကေတာ့ မိမိ Miaccount ရဲ့ password ကိုထည့္္ေပးပီး Sigin ကိုႏွိပ္လိုက္ပါ။
4 - Sync,Find Device,Mi Message ေတြကို On (or) Off မိမိ စိတ္ၾကိဳက္လုပ္ႏိုင္ပါသည္။ပီးလွ်င္ Continue ကိုႏွိပ္ေပးပါ။
ဒါဆိုရင္ေတာ့ bootloader unlock လုပ္မည့္ဖုန္းကို Mi account Sigin ၀င္ျခင္းလုပ္ငန္းစဥ္ျပီးဆံုးပါျပီ။

ေနာက္တစ္ဆင့္အေနနဲ႔ကေတာ့ Unlock bootloader ျပဳလုပ္မည့္ Web-Site မွာ Unlock Bootloader ခြင့္ျပဳရန္ေလ်ာက္ထားရပါမည္။

1 - http://en.miui.com/unlock/ ကိုသြားပါ။Unlock Now ကိုႏွိပ္လိုက္ပါ။
2 - ခုနက ဖုန္းထဲထည့္ထားေသာ Mi account ကိုထည့္ေပးလုိက္ပါ။(မွတ္ခ်က္-၄င္း account သည္ bootloader unlock မလုပ္ဖူးေသာ Mi account ျဖစ္ရပါမည္။)
      ပီးရင္ လိေမၼာ္ေရာင္ တရုတ္စာခလုတ္ကိုႏွိပ္လုိက္ပါ။
3 - မိမိျဖည့္ခ်င္တာျဖည့္လုိက္ပါ။
1.မိမိအဆင္ေျပေသာ နာမည္
2.Myanmar(+95)
3.မိမိ xiaomi account လုပ္ထားေသာ ဖုန္းနံပါတ္
4.ေရးခ်င္သလိုေရး
5.ညာဘက္ကအကြက္ထဲက အတိုင္းလိုက္ရိုက္
4 - ထည့္ထားေသာဖုန္းနံပါတ္ကို comfirm code ပို႔ေပးပါလိမ့္မည္။ထည့္ေပးလိုက္ပါ။
5 - Mi account (Unlock Request) ေတာင္းလို႔ျပီးဆံုးပါပီ။
၂ရက္ေလာက္ၾကာရင္ေတာ့မိမိဖုန္းကို unlock လုပ္ႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း message ပို႔ေပးပါလိမ့္မည္။

http://en.miui.com/unlock/download_en.html

အထပ္ပါ Web-Site ကိုသြားပီး Mi Flash Unlock ကို download ခ်လိုက္ပါ။
down ပီးရင္ဖြင့္ Mi Flash Unlock ကိုမိမိ computer တြင္ဖြင့္ေပးပါ။need internet connection!!!

Agree ကို ႏွိပ္ေပးပါ။
ထို႔ေနာက္မိမိရဲ့ bootloader unlock လုပ္ထားတဲ့ Mi account (Username & Password) ကိုထည့္ေပးပါ။စစ္ေဆးေနပါလိမ့္မယ္။
Unlock bootloader လုပ္ခြင့္ေပးထားတဲ့ Mi account ျဖစ္ေနရင္ေတာ့ အခုလိုျမင္ရပါမယ္။

Bootloader Unlock လုပ္မည့္ဖုန္းကို fastboot mode ၀င္ပီးၾကိဳးထိုးလိုက္ပါ။Unlock မီးလင္းလာပါလိမ့္မယ္။ပီးရင္ေတာ့ 100% ထိလုပ္ပီးရင္ မိမိ ဖုန္းကို Unlock bootloader လုပ္ျခင္းပီးဆံုးပါပီ။

50% ေရာက္လို႔ Fail သြားမည္ဆိုလွ်င္

1 - Finddevices ကို On မထားျခင္း။
2 - latest xiaom model မ်ားတြင္ Setting-Developer Options-Mi Unlock Status ကို၀င္ပီး Add Account & Device ၀င္ပီးလုပ္ေပးရမယ္။

ဒါဆို OK ပါပီ။ေက်းဇူးပါ။ crd sir (tayzar nyolinn)

No comments:

Post a Comment